Közösségi média :

Könyvelés, pénzügy
és vezetői riportok
nagyobb cégek részére

Kinőtte vállalkozása az átlagos könyvelőirodákat?
Mi a teljes pénzügyi- számviteli-adózási-kontrolling munkafolyamatot átvesszük Öntől.

Ügyfeleink számára ügyfélmodult biztosítunk, és integrált számlázási- pénzügyi- és könyvelési felületen Ön naprakészen láthatja a vállalkozásában zajló fontos folyamatokat, mindezt akár angol nyelven is.

Minden vállalkozás vezető részére a legfontosabb, hogy naprakészen kapjon adatokat a munkatársaitól a vállalkozása pénzügyeiről, kintlévőségeiről, fizetendő kötelezettségeiről és nyereségéről, illetve biztos adatok alapján tudja tervezni a jövőt.

Ehhez kínál egyszerű megoldást az ügyfeleinkkel közösen használt pénzügyi- és könyvelési felület, ahol az Ön egyedi igényei szerint tudunk beállítani vezetői riportokat.

Nagyobb vállalkozásoknál felmerül az igény, hogy már nem elégséges évente egyszer-kétszer információt kapni a könyvelőtől a vállalkozás nyereségességéről, fizetési kötelezettségeiről.

A jelenlegi kiemelt kihívásokat tartalmazó gazdasági környezetben a gyors és pontos információ a vállalkozás fennmaradásának a záloga.

Tudjuk, hogy a jó vezetői döntésekhez elengedhetetlenül szükségesek a a pénzügyi- és könyvelési riportok. A magyar gazdasági környezet kiemelten szigorú az adminisztrációs terheket illetően, és ez nagyon komoly kiadást jelent a vállalkozásoknak.

A szigorú szabályozásoknak megfelelve, de a vállalkozás vezetőinek igényeit elsődlegesen szem előtt tartva az ügyfélmodullal kiegészített könyvelési szoftverünk biztosítja:

iStock-1151151845
  • szamlazz.hu integrációt (a szamlazz.hu-ban kiállított vagy az oda beérkezett számlákat néhány perc múlva látjuk és igény szerint fel is dolgozzuk)

  • a NAV online adatkapcsolatból átveszünk a belföldi költségszámlák jelentős részét, így folyamatos a bizonylatfeldolgozás

  • közös elektronikus felületen tároljuk a számlákat, szerződéseket, egyéb bizonylatokat, így azok bármikor visszakereshetőek

  • bizonyos bankokkal automatikus integráció, így a kiegyenlítések is automatikusan megjelenhetnek a pénzügyi-könyvelési rendszerben

  • ügyfeleink a közös pénzügyi rendszerből a könyvelési kontroll után lekérdezhetik a vevőik kifizetetlen számláit, és tájékozódhatnak az utalandó költségszámláikról, így elkerülhetőek a hosszas, utólagos egyeztetések

  • korosított kimutatásokkal tájékozódhatnak a likviditási helyzetükről

és egyedi igények alapján beállítjuk a pénzügyi-könyvelési rendszerből gombnyomással lekérdezhető kimutatásokat, akár üzletáganként, telephelyenként, termékcsoportonként vagy projektenként.

iStock-1456183996

A SMARTBooks egy felhőalapú, böngészőből elérhető könyvelő- és ügyviteli rendszer a digitalizációra nyitott vállalkozások számára, mely a vállalkozás és a könyvelő közti hatékony online együttműködést is segíti.

A SMARTBooks Business kis- és középvállalkozások ügyviteli folyamatait támogatja az értékesítéstől a beszerzésen és készletkezelésen át a pénzügyi nyilvántartásokig. Online dokumentumkezelés a könyvelővel közös tárhelyen, rendszeren belüli csoportmunka-támogatás és feladatkezelés, pénzügyi riportok, analitikák, és még sok más funkció, felesleges adatrögzítés nélkül. Minden egy helyen, ami egy vállalkozás adminisztrációjához elengedhetetlen!

További információ a SmartBooks weboldalán található.

Könyvelését bármikor át tudjuk venni az előző könyvelőtől, nem kell megvárnia ezzel az év végét – így hamarabb koncentrálhat a cége fejlődésére.

Teljes felelősségbiztosítással rendelkezünk, így Ön mindig nyugodt lehet a cége könyvelését illetően.

Tudjon meg többet a SmartBooks integrált rendszerről: 

cso_nw_cloud_computing_cloud_network_circuits_by_denis_isakov_gettyimages-966932508_2400x1600-100814451-large-100929305-large

A fentieken felül a vállalkozás komplett adózását is kezeli irodánk:

Állandó meghatalmazottként képviseljük ügyfeleinket a NAV-nál, az önkormányzatoknál, a Statisztikai Hivatalnál, eljárunk adóellenőrzésekben és tartjuk a hivatalokkal a kapcsolatot.

Folyamatosan figyeljük az Ügyfélkapus értesítéseket, és szükség szerint tájékoztatjuk Önt.

Amennyiben szeretné, a számlázást és levelek átvételét is elintézik kollégáink Ön helyett.

Minden szolgáltatásunk elérhető angol nyelven is.

Mi történik miután felveszi velünk a kapcsolatot?

number-1 (1)

lépés

Ön kap egy visszaigazoló e-mailt a kapcsolatfelvételi igényről, és egyúttal az Ön kérése bekerül a vállalatirányítási rendszerünkbe.

number-2

lépés

Kollégánk felveszi Önnel a kapcsolatot 24 órán belül.

number-3

lépés

Kollégánk tájékoztatja a további teendőkről.

Érdekelnek a szolgáltatások, felveszem a kapcsolatot:

Tudjuk, hogy Ön az üzletre szeretne koncentrálni, ezért:

És amit még mi máshogy csinálunk…

Iratkozzon fel hírlevelünkre és ingyen küldjük Önnek a következő cikket:

Gyakorlati segítség a könyvelőváltáshoz

Amennyiben szeretne értesülni a könyveléssel kapcsolatos legfontosabb információkról, iratkozzon fel hírlevelünkre, ebben az esetben Ön automatikusan megkapja a “Gyakorlati segítség a könyvelőváltáshoz​” dokumentumunkat.

Az elmúlt 26 évben sokrétű tapasztalatot szereztünk:

területen működő vállalkozások és szervezetek könyvelési, adózási tevékenységeinek ellátásában, az alakulástól a lezárásukig.

Könyvelési szolgáltatások

Kérjen árajánlatot - 24 órán belül válaszolunk!

Kérje ajánlatunkat vagy egy időpontot konzultációra, ha egyszerű könyvelésnél többet vár könyvelőpartnerétől!

Rólunk mondták

Olvassa el ügyfeleink véleményét szolgáltatásainkról!

    Lonkai Erika

    CabrillaTeam Kft.

    A Klein Consultinggal könyveltetni egyet jelent a nyugalommal! A mai modern kor követelményeivel lépést tartva folyamatosan fejlesztik rendszereiket, képzik magukat, ami az ügyfelek kényelmét szolgálja, biztonságát garantálja. Ajánlom mindenkinek, aki megbízható, stabil könyvelőirodát keres.

      Valter Kalaus

      NEWMARK VLK HUNGARY

      A Klein Consulting bérszámfejtési és könyvelési tevékenysége nagyban hozzásegít minket ahhoz, hogy a fő tevékenységünkre koncentrálhassunk és éjszaka pedig nyugodtan alhassunk mert cégünk adminisztrációja rendben van, nincsennek kellemetlen meglepetések. Köszönjük a professzionális együttműködést!

        Tóth Péter, ügyvezető

        Langa Hungary Kft.

        Gyors és magas színvonalú munkavégzéssel támogatják munkánkat, döntés előkészítéseknél pedig remek elemzésekel biztosítják, hogy minden esetben a legoptimálisabb megoldásra essen a választás.

          Nagy Zoltán

          Brindisi Kft.

          Három éve vagyok a Klein consulting könyvelőiroda ügyfele .Az előző könyvelőmmel sok problémám volt, de rátaláltam egy profi cégre ,így nyugodtan koncentrálhatok a vállalkozásom fejlesztésére. Precíz ,pontos ,megbízható csapat.A határidőket pontosan betartják, a törvényiváltozásokról időben tájékoztatnak..Mindenkinek ajánlom Őket!

            Kelemen Tibor

            Ügyfél

            A vállalkozásom életében egy új korszak kezdődött mikor családommal a fővárosba költöztünk. A könyvelő választásakor a mögöttem álló 30 év megtermelt javainak íntézését csak és kimondottan megbízható és munkáját professzionálisan végző cégre bízhattam. A döntés számomra már az első személyes beszélgetésünk után bizonyossá vált hogy a Klein Consulting könyvelőirodát választom. Azóta eltelt évek bizonyítják számomra a mindent felülmúló profizmusukat és a piac által diktált talán azt is meghaladó fejlődésüket. Így a vállalkozásom mely később gyermekeim kezébe kerülhet teljes biztonságot élvez Ritáéknál!

            Ajánlatkérés

            Kérjük töltse ki az űrlapot, 24 órán belül válaszolunk!