konyvelőiroda

Európai színvonalú elismerést kaptunk a Bisnode-tól!

Óriási öröm számunkra, hogy ennyi év odaadó munka után 2015-ben cégünket ilyen magas színvonalú elismerés érte, mely szerint Magyarország legbiztonságosabb és pénzügyileg legstabilabb vállalkozásai közé soroltak bennünket!

tanusitvany.jpg

Azzal, hogy a Bisnode független szakértőként ismerte el cégünk stabilitását, azt az üzenetet hordozza számunkra, hogy jó úton járunk cégünk építésében. Mivel vállalkozásunk minősítése szigorúan szakmai szempontok alapján történt és arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet, így a Bisnode tanúsítvány valóban pozitívan különbözteti meg cégünket a piacon.

bisnode logo.png

A Bisnode 1989-ben alakult Svédországban. Jelenleg 17 európai országban van jelen, köztük 2005 óta Magyarországon is. Európában több, mint kétszázezer vállalkozást segít marketing és üzleti információs szolgáltatásaival, valamint kockázatkezelési és értékesítési tanácsokkal. A Bisnode tanúsítványt Európa számos országában használják és a Skandináv országokban etalonnak számít üzletkötés esetén. A cég tanúsítványait több mint 25 éve azok az európai cégek nyerhetik el, akik pénzügyi és egyéb szempontjaiknak megfelelnek.

Ez alapján vállalkozásunk a magyar cégek azon 9,82 %-ába tartozik, akik pénzügyileg a legszilárdabb lábakon állnak, azaz rendelkeznek valamilyen Bisnode tanúsítvánnyal. Ebből ‘A’ tanúsítványra a magyar piacon csupán a cégek 7,44 %-a jogosult, így ilyen tanúsítvánnyal rendelkezni kitüntetés. Az ország elit vállalkozásainak körébe tartozni a piac számára azt az üzenetet hordozza, hogy velünk biztonságosan köthetnek üzletet, hosszú távon is számíthatnak ránk.

Hisszük, hogy a Bisnode tanúsítvány segítségével ügyfeleink felé tovább fokozzuk azt a bizalmat, mely egyre fontosabb a hosszú távú, stabil üzleti kapcsolatokban. Néhány évvel korábban álmodni sem mertünk arról, hogy ennyi idő után vállalkozásunkat egy komoly nemzetközi cégminősítő, a Bisnode, Magyarország egyik legmegbízhatóbb üzleti vállalkozásának fogja nevezni!

Bisnode tanusitvany 

scan.jpg
Nagyításért kattintson a képre!

Hogyan válasszunk könyvelőt

Azt, hogy miért fontos a megfelelő könyvelő kiválasztása, weboldalunkon már elég sokat taglaltuk. Most adunk néhány gyakorlatias tippet is, hogy mikre kell különösen figyelni, ha nem akarunk saját magunkkal kiszúrni és rossz döntést hozni!

konyveloiroda_hogyan_valasszunk_konyvelot.png

  • mindenképpen kössünk írásban szerződést!
  • kérdezzünk rá a felelősségvállalásra és legyen ez része a szerződésnek!
  • a szerződéskötéskor pontosan kérdezzünk rá, mi tartozik bele a szolgáltatásba, és mi nem.
  • a könyvelő legyen több módon is elérhető: az egyetlen megadott mobiltelefonszám vagy lakáscím semmiképpen nem lehet bizalmat sugalló…
  • ellenőrizzük le, hogy a könyvelő rendelkezik-e NGM (volt PM) regisztrációval. A munkájukat komolyan folytató könyvelők számára kötelező az NGM regisztráció és a rendszeres továbbképzés.  A regisztrált mérlegképes könyvelők fényképes igazolvánnyal rendelkeznek.  A PM regisztrációval rendelkezők névsora itt található: www.kormany.hu
  • a szakmailag megfelelő színvonalú könyvelői munka komoly anyagi hátteret igényel. Egy-egy könyvelő- vagy bérszámfejtő program megvásárlása, jogdíjkövetése, a szakmai lapok előfizetései ,  a továbbképzéseken való rendszeres részvétel és az iroda fenntartása éves szinten több százezer (akár több millió) Forint.  Ha valaki ezeket nem képes finanszírozni, előbb vagy utóbb szakmailag nem tudja a megfelelő szolgáltatást nyújtani.  Tehát biztos, hogy nem a feltűnően alacsony árakat kínáló könyvelő jelent majd megoldást.
  • a könyvelő és az adótanácsadó nem azonos szakmák.  Az adózásban való profi naprakészség igazi elhivatottságot, igényességet és rengeteg anyagi befektetést igényel!  Nem várható el egy könyvelőtől, hogy egy adótanácsadó munkáját is elvégezze. Az igényeinknek megfelelő feltételek meglétét is mérlegelni kell a szakember/ek kiválasztásakor.
  • a könyvelőiroda legyen számunkra elérhető közelségben. Ha kezdetben meg is oldjuk a hosszas utazást, ez a mindennapi rutinba egy idő után egyre nehezebben fog beleférni…
  • tájékozódjunk az iroda referenciáiról. Más vállalkozók tapasztalata sokat segíthet a döntésben.