Úgy érzi, hogy Önnel fizettetik ki a számlát, de a könyvelők 99%-a csupán az államnak termel hasznot?

A könyvelés mindaddig csak szükséges rossz, amíg a feldolgozott adatokat csak eljuttatjuk az államnak, és nem kezdünk velük semmi mást. Ön mit vár el a könyvelőjétől?

Ha Ön egy fejlődni képes céget épít, olyan könyvelőre van szüksége, aki nemcsak lekönyveli a tételeket, hanem bele is ássa magát a cége tevékenységébe, és javaslatokat tesz, milyen költségeken lehetne spórolni, milyen adókedvezményekkel élhet. Ez utóbbit azonban csak akkor teheti meg, ha van rá képesítése. Egy sokoldalúan képzett könyvelő feldolgozza a cég adatait, és ezekből az adatokból nagyon hasznos döntéstámogató riportokat, jelentéseket készít.

Miért van erre szükség? Mert ezek a jelentések nagyon könnyen segíthetnek a cégében rejtett milliókat találni, vagy épp megóvni Önt egy rossz üzleti döntéstől – hiszen a döntéseit tényekre tudja alapozni. Ezt hívják kontrolling rendszernek: amikor látjuk a cégünk számait, értelmezzük azokat, és nem érzésből irányítunk egy vállalatot.

Ha az Ön jelenlegi könyvelője

  • nem látja Önt el a cég fontos mérőszámaival,
  • nem érthető formában adja meg az adatokat (színes, letisztult grafikonok és riportok),
  • ha nem tájékoztatja Önt időben a törvényi változásokról,
  • ha nem egyeztet jó előre Önnel a várható fizetési kötelezettségekről,
  • ha nem tájékoztatja Önt folyamatosan a cége pénzügyi helyzetéről,

akkor hozza át az irodánkhoz a cége könyvelését, mert mi elsődlegesen nem az államnak termelünk hasznot, hanem Önnek (természetesen a kötelező adminisztráció elvégzése mellett). Mi ott kezdjük az érdemi munkát, ahol a többiek abbahagyják!

Könyvelőt választ – gazdasági igazgatót kap!

Kétfajta cégvezető létezik a kisvállalati (KKV) szektorban:

  • Vannak, akik csakis érzésből hoznak döntéseket - ők szoktak olyanokat mondani, hogy "érzem, hogy mi fér bele", "tudom, hogy ez jó biznisz lesz",
  • és vannak azok, akik adatok és tények alapján döntenek.

Ez utóbbi cégvezetők, amikor egy adatra van szükségük (pl. pillanatnyi kintlévőségek állapota, kifizetetlen számlák összege, adott időpillanat alapján a havi áfa állása stb.), akkor az asszisztensüket, titkárnőjüket megkérik arra, hogy kerítsék elő, számolják ki az adott információt, adatot.

Nem lenne egyszerűbb, ha elkérhetné mindezt a könyvelőtől? Hiszen nála van minden adat – felesleges újraszámolni bármit is.

 

Nos, velünk ezt megteheti: nálunk megvan minden tétel, naprakészen feldolgozva, bármikor könnyen lekérdezhető formában.

De a profi kontrolling- és jelentési rendszer csak az egyik előnye annak, ha együtt fogunk dolgozni – nézze, mi minden vár még Önre:

1 – Kialakítunk egy precíz munkafolyamatot

Már az együttműködés kezdetén is lesz lehetősége leülni egy tervező konzultációra irodánk vezetőjével, Klein-Szedlár Ritával, és közösen át tudják beszélni a cége helyzetét és a jövőre vonatkozó terveket és igényeket.

Jó kezekben lesz a vállalkozása, hiszen kompetenciáját sokoldalú képesítésével alapozta meg: közgazdász, adótanácsadó, pénzügyi- és számviteli szakrevizor, ACCA dipIFRS mérlegképes könyvelő, vállalkozási szakos mérlegképes könyvelő.

Első megbeszélésükön megtervezik az együttműködés mérföldköveit, átbeszélik, hogy milyen kulcs-mutatószámokat kell majd figyelemmel kísérni, közösen kialakítják a riportolás formáját, és Ön megkapja azt a mappát, amiben Ön vagy az asszisztense tudja majd rendszerezve gyűjteni a havi számlákat.

Véget vetünk annak az időnek, amikor a munkatársai órákat töltöttek a neten, hogy választ találjanak egyszerű kérdésekre, vagy a tudás hiánya miatt hibákat követnek el. (Legyen az egy egyszerű adminisztratív téma, pl. számlajavítás, vagy akár valami bonyolultabb.)

2 – Dedikált kapcsolattartót rendelünk ki Önhöz

Együttműködésünk kezdetén kirendelünk Önhöz egy dedikált kapcsolattartót, aki mint egy könyvelési concierge áll a rendelkezésére – bármikor hívhatja, örömmel fog segíteni, és mindig lesz Önre ideje.

Előre gondolkodunk: ügyvezetőnktől fontos, a cégére vonatkozó információkat fog kapni, értesíti Önt a törvényi változásokról vagy az új cégét érintő változásokról. Szinte az lesz az érzése, mintha lenne még egy pénzügyi osztálya!

Fontos, hogy akár kapcsolatartójával, akár az iroda más munkatársaival beszél, mindenkivel „magyarul”, érthetően fog tudni kommunikálni szakmai kérdésekről is – nem hagynunk Önben megválaszolatlan kérdést vagy fehér foltot, és mindezt akár angolul is.

Minden cég kritikus területe a pénzügy, az itt meghozott döntések nagyban befolyásolják már rövid távon is az eredményeket.

Bármilyen összetett kérdéssel fordulhat hozzánk – ha esetleg nem tudnánk azonnal megválaszolni, garantáljuk, hogy az Ön számára legjobb választ keressük meg, és a legrövidebb időn belül visszahívjuk a személyre szabott megoldással!

Miért gondoljuk, hogy mi vagyunk a legjobb választás az Ön számára?

Megunta már, hogy kvázi feleslegesen fizet egy olyan „csak” könyvelő céget, amelyik az államnak dolgozik, és semmi pluszt nem ad? Pénzügyi döntéseiben teljesen magára van hagyva? A Klein Consulting segítségével új fejezetet tud nyitni a cége fejlődésében.

Várjuk Önt az Ügyfeleink között, ha:

  • Olyan könyvelőt akar, aki beleássa magát a cége ügyeibe, és odafigyel a részletekre
  • Azon cégvezetők közé sorolja magát, akik adatokból döntenek, és nem érzésből vezetik a cégüket
  • Anélkül szeretne egy komplett kontrollingrendszert kiépíteni a cégében, hogy ehhez fel kellene vennie új munkatársakat

Inkább tartson ki a régi könyvelő mellett, ha:

  • Megkap tőle minden szükséges információt, mindig időben értesíti Önt a fontos határidőkről és változásokról, és Ön nem érzi azt, mintha zavarná a kérdéseivel
  • Precízen végzi a munkáját, és nem szokott hibázni, a bonyolultabb kérdésekre is helytálló válaszokat szokott adni
  • Vállalja az online könyveléssel (e-könyveléssel) járó óriási kockázatot, a hibalehetőségeket, a félreértéséket, a kommunikáció hiányából fakadó problémákat
  • Még sosem merült fel Önben, hogy váltani kellene. Ugyanis ha ez már az eszébe jutott, annak oka van...

Megérett az idő a váltásra?
Elintézzük Ön helyett!

Tudja, mikor kellett volna könyvelőt váltani? Amikor először megfogalmazódott Önben a kétely, hogy vajon jó helyen van-e a cége. A második legjobb időpont most van!

1. Lépés

Fel kell mondani a régi helyen a szerződést

Öntől csak egy aláírásra van szükségünk – mi adjuk a felmondólevél-sablont, amit a régi könyvelőirodának kell e-mailben elküldenie (ha nem akar, még csak beszélnie sem kell velük többé).

2. Lépés

Áthozatjuk az iratokat, rendbe rakunk mindent

Mi fogjuk felhívni őket, futárt küldünk a cége anyagáért, ha szükséges, leellenőrizzük a már beadott bevallásokat, rendbe rakunk mindent, és átállítjuk a mi, professzionális rendszerünkre a cége teljes rendszerét!

3. Lépés

Leülünk egy tervező konzultációra

Menet közben létrehozunk egy induló konzultációt, ahol átbeszéljük a cége, a céljai és a közös munka minden paraméterét!

Ezt az ajánlatot fogjuk Önnek elküldeni:

Személyre szabott árajánlat

A cége igényei és pénzügyi szokásai alapján teljesen testre szabott ajánlatot fog tőlünk kapni – az ehhez szükséges adatokat telefonon egyeztetjük majd.

A könyvelőváltás lépései

Mellékelünk egy akciótervet, hogy pontosan milyen lépések szükségesek a könyvelőváltáshoz.

(A munka 99%-át átvesszük Öntől!)

Könyvelőválasztási szempontok

És mindezt kiegészítjük egy csekklistával, hogy ha valamiért nem minket választana, akkor milyen szempontok alapján keressen profi partnert a cégének

Ne fogadjon el más ajánlatot, amíg nem rakta mellé a miénket!

Töltse ki az alábbi űrlapot* és munkaidőben egy órán belül kapcsolatba lépünk Önnel

Személy

*Az ajánlatkérés díjmentes és semmilyen kötelezettséggel nem jár.

Ajánlatkérés 3 egyszerű lépésben:

1. Töltse ki az űrlapot

Töltse ki a lenti ajánlatkérő űrlapot, majd a rendszerünk küld egy visszaigazoló levelet, hogy fogadtuk az Ön kérését.

2. Keresni fogjuk telefonon

Egy munkaórán belül felhívjuk Önt a részletek egyeztetése érdekében (az itt kapott adatok alapján tudunk Önnek személyre szóló ajánlatot adni).

3. Küldjük a kész ajánlatot

A kapott információk alapján elkészítjük az árajánlatot és 2 órán belül elküldjük Önnek, mert tudjuk, hogy az üzleti életben a gyorsaság az egyik legfontosabb!