Hosszú időre meg fogja határozni az új cége eredményességét, hogy milyen partnerekkel dolgozik együtt

Jól tudjuk, hogy egy vállalkozás elsődleges célja a profittermelés.

Még ha egy álom vagy egy küldetés vezérli is Önt az új vállalkozás kapcsán, biztosak lehetünk benne, hogy nem fog messzire jutni egy egészséges profittermelő képesség nélkül.

Mennyire tartja fontosnak és biztosnak a vállalkozása pénzügyeit?

Mi jól tudjuk, hogy miért érdemes energiát és időt fektetni a könyvelő kiválasztásába.

Könyvelőirodánk 3 díjcsomagot állított össze, hogy ügyfeleink könyvelési igényeit optimálisan tudjuk lefedni:

1. BASIC – klasszikus könyvelési szolgáltatás

Ez magában foglalja a bizonylatok rögzítését, a klasszikus könyvelési feladatokat: a bérszámfejtést, az adóbevallások benyújtását, a beszámoló elkészítését.

2. PLUS – a klasszikus könyvelési szolgáltatáson felül negyedévente üzleti jelentés készül, és konzultációt tartunk

20 éves szakmai tapasztalatunk alapján úgy látjuk, aki nem kényszervállalkozó, hanem valóban céget, vállalkozást épít, annak elengedhetetlen a negyedéves konzultáció és az üzleti jelentés.

3. PRÉMIUM – a klasszikus könyvelési szolgáltatáson felül havi rendszerességgel üzleti jelentés készül, és konzultációt tartunk

Ha Ön folyamatosan fejleszteni akarja a vállalkozását, természetes, hogy igénye van együttgondolkodásra, előre tervezésre, egy szakértő véleményére és az utólagos riportolásra, kalkulációkra, elemzésekre is. A folyamatos riportolásnak és a konzultációknak köszönhetően biztonságban fogja tudni adóügyeit és a vállalkozása jövőjét, miközben Önnek a lehető legkevesebbet kell majd adózási, számviteli, pénzügyi dolgokkal foglalkoznia.

Ha hosszú távra tervez az új cégével, felejtse el az átlagos könyvelőket!

Egy felmérés kimutatta, hogy 200-ból mindössze 1 kisvállalatnak van jól felépített pénzügyi rendszere.

Ha Ön körültekintően választ könyvelőirodát, olyan hibákat kerülhet el, amelyekbe sajnos az információhiány miatt a legtöbb vállalkozó belesétál – és ezért van az, hogy 10-ből 8 cég nem éli meg az ötödik évét. Ön legyen a sikeres felső 20%-ban: biztosítsa be ezt a sikert már az indulás ELŐTT!

Az egyetlen helyes döntés, ha olyan könyvelőirodát választ, mely a kötelező adminisztráción túl kötelességének érzi, hogy segíti a cége pénzügyi életét

Természetesen nem állítjuk, hogy a mi irodánk lenne az egyetlen az országban, amely képes ezt az extra mérföldet megtenni. Ha sokat keres, lehet, hogy fog tudni hasonlót találni. Épp ezért hadd mondjuk el, hogy mi miben tudjuk az Ön életét megkönnyíteni – hogy ha találna alternatívát, akkor könnyen össze tudja hasonlítani az ajánlatokat. 

Mi azt gondoljuk, hogy ezeket az előnyöket minden vállalkozás megérdemli:

1 – Profi tervező konzultáció

Ha már megalapította az új cégét, akkor minél hamarabb – ha még nem, akkor praktikusan az alapítás előtt – üljön le a Klein Consulting egyik szakemberével, és engedje meg, hogy segítsen Önnek a profi indulást megtervezni.

Az új Ügyfeleink számára biztosított konzultáción együtt meg tudjuk tervezni, milyen cégre, adózási módra lesz szüksége a tervei megvalósításához. Átbeszéljük, hogy az adott iparágban mi mindenre kell figyelni, valamint azt is el fogjuk mondani Önnek, hogyan indul és zajlik a cégalapítás folyamata – mit csináljon, és mit ne az első hónapokban, illetve az első pár évben.

 

2 – Kiképezzük a könyvelési- és pénzügyi alapokból

Velünk vége annak az időnek, hogy órákat töltsön a neten válaszok keresésével egyszerű könyvelési kérdésekre, vagy a naprakész tudás hiánya miatt hibákat kövessen el. (Legyen az egy egyszerű adminisztratív téma, pl. számlajavítás, vagy akár egy összetett probléma.)

3 – Végig ott állunk Ön mögött

Közös munkánk kezdetén azonnal kirendelünk Önhöz egy dedikált kapcsolattartót, aki mint egy könyvelési concierge áll a rendelkezésére – bármikor hívhatja, örömmel fog segíteni, és mindig lesz Önre ideje.

Tőle fog kapni fontos, a cégére vonatkozó információkat, értesíti Önt a törvényi változásokról, vagy épp az új iparági szabályozásokról. Az lesz az érzése, mintha lenne még egy személyi asszisztense!

Fontos, hogy akár vele, akár más munkatársunkkal beszél, mindenkivel „magyarul”, érthetően fog tudni kommunikálni szakmai kérdésekről is – nem hagynunk Önben megválaszolatlan kérdést vagy fehér foltot.

Ez azért fontos, mert a cégének kritikus területe a pénzügy, az itt meghozott döntések nagyban befolyásolják már rövid távon is az eredményeket.

Bármilyen összetett kérdéssel fordulhat hozzánk – ha esetleg nem tudnánk azonnal válaszolni, garantáljuk, hogy az Ön számára legjobb választ keressük meg, és a legrövidebb időn belül, majd visszahívjuk a személyre szabott megoldással!

 

Garantáltan mi leszünk a legjobb választás Önnek, ha:

  • Pár éven belül legalább évi 50 milliós forgalmat tervez
  • Társas vállalkozási formában gondolkozik (pl. Kft.)
  • Profi pénzügyi rendszerre van szüksége (pl. külföldi anyavállalat vagy magas belső igény miatt)

Akkor is tudunk segíteni, ha csak a klasszikus könyvelési feladatokra van szüksége:

  • Egyéni vállalkozó szeretne lenni (pl. katás ev.)
  • Nem akar 1-2 fős vállalkozás fölé nőni
  • Minimális pénzből szeretné kihozni a könyvelést és pénzügyeket

Ne fogadjon el más ajánlatot, amíg nem rakta mellé a miénket!

Töltse ki az alábbi űrlapot* és munkaidőben egy órán belül kapcsolatba lépünk Önnel

Személy

*Az ajánlatkérés díjmentes és semmilyen kötelezettséggel nem jár.

Ajánlatkérés 3 egyszerű lépésben:

1. Töltse ki az űrlapot

Töltse ki a lenti ajánlatkérő űrlapot, majd a rendszerünk küld egy visszaigazoló levelet, hogy fogadtuk az Ön kérését.

2. Keresni fogjuk telefonon

Egy munkaórán belül felhívjuk Önt a részletek egyeztetése érdekében (az itt kapott adatok alapján tudunk Önnek személyre szóló ajánlatot adni).

3. Küldjük a kész ajánlatot

A kapott információk alapján elkészítjük az árajánlatot és 2 órán belül elküldjük Önnek, mert tudjuk, hogy az üzleti életben a gyorsaság az egyik legfontosabb!