Hosszú időre meg fogja határozni az új cége eredményességét, hogy milyen partnerekkel dolgozik együtt

Egy cég elsődleges célja a profittermelés.

Még ha egy álom vagy egy küldetés vezérli is Önt az új vállalkozás kapcsán, maga a cég nem fog messzire jutni egy egészséges profittermelő képesség nélkül.

Nos, ennek alapján mennyire tartja fontosnak a vállalkozása pénzügyeit?

Ugyanis ennyi energiát és időt érdemes a könyvelőkeresésre is szánnia.

Erről jó tudni: kétfajta könyvelő iroda létezik

Vannak az átlagos könyvelők, amelyek a jogszabályokban előírt kötelezettségeken túl nem tesznek hozzá semmit a cége sikeréhez.

Ők kvázi az államnak termelnek hasznot, az állam “adóbeszedői” – csak épp Önnel fizettetik ki a számlát.

Ha ilyen könyvelőt választana (ezek az olcsó irodák), akkor ugyan havonta kevesebb pénzt kellene kiadnia, de az MIND megy a lefolyóba. Semmit nem fog profitálni az egészből, viszont azt fogja hinni, hogy a cége pénzügyei rendben vannak – pedig az igazság az lesz, hogy az ilyen könyvelő nem fog Önnek segíteni pénzügyi rendszert kiépíteni a cégében, nem fog proaktív módon jelezni, ha változás van..

Egy felmérés kimutatta, hogy 200-ból mindössze 1 kisvállalatnak van pénzügyi rendszere.

Ha hosszú távra tervez az új cégével, felejtse el az átlagos könyvelőket.

Az egyetlen helyes döntés, ha olyan könyvelőirodát választ, mely a kötelező adminisztráción túl sokat hozzátesz a cége pénzügyi életéhez is

Természetesen nem állítjuk, hogy a mi irodánk lenne az egyetlen az országban, mely képes ezt az extra mérföldet megtenni. Ha nagyon keres, lehet, hogy fog tudni hasonlót találni. Épp ezért hadd mondjuk el, mi miben tudjuk az Ön életét megkönnyíteni – hogy ha találna alternatívát, akkor könnyen össze tudja hasonlítani az ajánlatokat. Íme:

Mit gondol, megérdemli mindezen előnyöket az új vállalkozása:

1 – Profi tervező konzultáció

Ha már megalapította az új cégét, akkor minél hamarabb – ha még nem, akkor praktikusan az alapítás előtt üljön le a Klein Consulting vezetőjével, Klein-Szedlár Ritával, és engedje meg, hogy Rita segítsen Önnek a profi indulást megtervezni.

Az új Ügyfeleink számára biztosított konzultáción Ritával együtt meg tudja tervezni, milyen cégre, adózási módra lesz szüksége a tervei megvalósításához. Átbeszélik, hogy az adott iparágban mi mindenre kell figyelni, valamint Rita el fogja mondani Önnek, hogyan indul és zajlik a cégalapítás folyamata – mit csináljon és mit ne az első hónapokban, illetve az első pár évben.

Olyan hibákat kerülhet el ezekkel az információkkal, melyekbe sajnos a legtöbb vállalkozó belesétál – és ezért van az, hogy 10-ből 8 cég nem éli meg az ötödik évét. Ön legyen a sikeres felső 20%-ban: biztosítsa be ezt a sikert már az indulás ELŐTT!

2 – Kiképezzük a könyvelési- és pénzügyi alapokból

Azonnal hozzáférést fog kapni (Ön vagy akár a munkatársa, asszisztense) a tudástárunkhoz, így mindig rendelkezésére áll majd a vállalkozásokat érintő kérdések 99%-ára az azonnali válasz!

Ezeket a képzési anyagokat az Ügyfeleink számára térítésmentesen bocsájtjuk rendelkezésre.

Vége annak az időnek, hogy a munkatársai órákat töltsenek a neten válaszok keresésével egyszerű kérdésekre, vagy a tudás hiánya miatt hibákat kövessenek el. (Legyen az egy egyszerű adminisztratív téma, pl. számla javítás, vagy akár egy összetett probléma.)

3 – Végig ott állunk Ön mögött

Induláskor egyből kirendelünk Önhöz egy dedikált kapcsolattartót, aki mintegy könyvelési concierge áll a rendelkezésére – bármikor hívhatja, örömmel fog segíteni, és mindig lesz Önre ideje.

Tőle fog kapni fontos, a cégére vonatkozó információkat, értesíti Önt a törvényi változásokról, vagy épp új iparági szabályozásokról. Szinte az lesz az érzése, mintha lenne még egy személyi asszisztense!

Fontos, hogy akár vele, akár más munkatársaival beszél, mindenkivel “magyarul”, érthetően fog tudni kommunikálni szakmai kérdésekről is – nem hagynunk Önben megválaszolatlan kérdést, vagy fehér foltot.

Ez azért fontos, mert a cége kritikus területe a pénzügy, az itt meghozott döntések nagyban befolyásolják már rövid távon is az eredményeket.

Bármilyen összetett kérdéssel fordulhat hozzánk – ha esetleg nem tudnánk azonnal válaszolni, garantáljuk, hogy az Ön számára legjobb választ keressük meg és a legrövidebb időn belül visszahívjuk a személyre szabott megoldással!

FONTOS: Nem minden induló cégnek vagyunk mi a legjobb választás

Ha eleve kis céget tervez indítani, és nem akar később sem nőni, akkor Önnek egy sokkal alacsonyabb minőségű szolgáltatás is elég lesz

Garantáltan mi leszünk a legjobb választás Önnek, ha:

  • Pár éven belül legalább évi 50 milliós forgalmat tervez
  • Társas vállalkozási formában gondolkozik (pl. Kft.)
  • Profi pénzügyi rendszerre van szüksége (pl. külföldi anyavállalat vagy magas belső igény miatt)

Jó eséllyel bőven megfelelő egy "csak-könyvelő" cég is, ha:

  • Egyéni vállalkozó szeretne lenni (pl. KATÁ-s EV.)
  • Nem akar 1-2 fős vállalkozás fölé nőni
  • Minimális pénzből szeretné kihozni a könyvelést és pénzügyeket

Ne fogadjon el más ajánlatot, amíg nem rakta mellé a miénket!

Töltse ki az alábbi űrlapot* és munkaidőben egy órán belül kapcsolatba lépünk Önnel

Személy

*Az ajánlatkérés díjmentes és semmilyen kötelezettséggel nem jár.

Ajánlatkérés 3 egyszerű lépésben:

1. Töltse ki az űrlapot

Töltse ki a lenti ajánlatkérő űrlapot, majd a rendszerünk küld egy visszaigazoló levelet, hogy fogadtuk az Ön kérését.

2. Keresni fogjuk telefonon

Egy munkaórán belül felhívjuk Önt a részletek egyeztetése érdekében (az itt kapott adatok alapján tudunk Önnek személyre szóló ajánlatot adni).

3. Küldjük a kész ajánlatot

A kapott információk alapján elkészítjük az árajánlatot és 2 órán belül elküldjük Önnek, mert tudjuk, hogy az üzleti életben a gyorsaság az egyik legfontosabb!